Vi opplever store problemer med fiks plattformen
Incident Report for Fiks Plattformen
Postmortem

Tjenstene var utilgjengelig fra 23.02.24 kl. 01 til kl. 7:30

Denne hendelsen er meldt Datatilsynet med saksnummer 24/00984

Posted Feb 23, 2024 - 08:09 CET

Resolved
Alle våre tjenester er nå stabile og kan brukes som normalt.
Posted Feb 23, 2024 - 08:06 CET
Investigating
Vi opplever fortsatt ustabilitet og nedetid på våre tjenester. Årsaken til problemene ligger i en av de sentrale komponentene i plattformen. Vi gjør alt vi kan sammen med våre leverandører for å rette feilen så raskt som mulig.
Disse tjenestene er helt eller delvis utilgjengelige:
Fiks Svar ut
Fiks melding (e-dialog, del dokument, SMS)
Fiks folkeregister
Fiks digisos
Fiks min kommune
Fiks bekymringsmelding
Fiks protokoller
Fiks digitalt ledsagerbevis
Vi beklager ulempene dette fører til for dere som bruker tjenestene våre. Vi oppdaterer denne siden så snart vi har mer informasjon.
Posted Feb 23, 2024 - 07:17 CET
This incident affected: Fiks SvarUt (SvarUt, SvarInn), Fiks register (Fiks folkeregister), Fiks melding (Fiks del dokument, eDialog), and Fiks min kommune, Fiks bekymringsmelding, Fiks digisos, Fiks protokoller, Digitalt ledsagerbevis.